
הסכנות העיקריות של חנות סלולר |
![]() |
כל עסק עומד בפני סיכונים וכך גם חנות לטלפונים ניידים.
בהיבט של הפוטנציאל לסיכונים כגון שריפה, נזקי מים ורעידת אדמה - חנות סלולר אינה שונה משמעותית מחנות אחרת שחשופה לסיכונים, אולם ישנם שני היבטים שנרצה לתת עליהם את הדגש במאמר זה:
1. נזקי פריצה ושוד: הסטטיסטיקה אומרת שכמעט בכל יום נפרצת חנות סלולר. זה נובע מהעובדה כי הסחורה בחנות של טלפונים ניידים הינה סחורה שקל "לסחוב" ויתרה מכך, קל למכור אותה אחר כך.
2. סחורה יקרה: כאמור, הסבירות שיקרה נזק דוגמת שריפה או נזק מים אינו שונה בחנות סלולר מאשר בכל חנות אחרת, אולם פוטנציאל הנזק גבוה משמעותית מכיוון שחנות סלולר מחזיקה לרוב מלאי יקר יחסית. הרי 20 מכשירים טלפון חדשים יכולים להיות שווים מעל ל-100,000 ש"ח. שלא לדבר על ציוד היקפי שבקלות יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים.
לדגשים אלה נוסיף את בעיית אובדן ההכנסות שיכולה לנבוע מנזק שפוקד חנות ציוד סלולר.
כמובן שפוליסת ביטוח נכונה ומותאמת אישית הינה הפיתרון הנכון ביותר לבעלי חנות אשר מבקשים להנות משקט נפשי.
פוליסת הביטוח יכולה לכלול כיסויים הן לנזקים "מהטבע" כגון אש, מים, רעידת אדמה והן לנזקים ידי אדם דוגמת פריצה, שוד, חבלה וכדומה. לזה כמובן יש להוסיף את הכיסוי לצד שלישי וחבות מעסיקים הרלוונטים לבעלי עסקים.
נשמח להרחיב בנושא.