Kolan
שיווק פנסיוני

קולן סוכנות הביטוח עוסקת בין היתר בשיווק מוצרי גמל, השתלמות, פנסיה וחיסכון ארוך טווח (לעמוד הגילוי הנאות).

הליך השיווק הפנסיוני הינו הליך מוסדר ומפוקח ומתבצע במעמד שיווק מוצרי גמל וכן בעת ביצוע פעולות מסוימות כגון ניוד כספים בין קופות.

מוצרי הגמל הינם: קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, תגמולים לעצמאיים, קרן השתלמות וקופת גמל.


שלבי הליך השיווק הפנסיוני:

1. בירור צרכים:
בשלב הראשון תתבצע פנייה למסלקה הפנסיונית. מדובר באתר המפוקח על ידי משרד האוצר אשר מאפשר פנייה לכלל הגופים המוסדיים בישראל על מנת לקבל מידע אודות מלוא מוצרי הגמל והחיסכון של המבוטח.
במקרים מסוימים - הפנייה למסלקה דורשת פעולה של הנפקת קוד אימות על ידי המבוטח באמצעות כניסה לאתר המסלקה ומתן פרטים אישיים - מדובר בפעולה פשוטה, ובמידת הצורך כמובן שאנו עומדים לעזרת המבוטח.
במקביל - ימלא המבוטח טופס בירור צרכים קצר בו ימלא נתונים אישיים אודות מצבו המשפחתי, עיסוקו ומצבו הכלכלי.
 

איסוף הנתונים הללו מאפשר לנו לברר בצורה מיטבית את צרכי המבוטח ומטרות החיסכון וכך להתאים לו את המוצר המתאים לו ביותר.
בשל הפנייה למסלקה הפנסיונית - בירור הצרכים הינו בתשלום
(מדוע אנו גובים תשלום עבור השירות?).
 

2. הנמקה:
בפגישה עם המבוטח, ננמק את המלצתנו להתאמת המוצר. אנו מחויבים למסור למבוטח מסמך הנמקה בו מפורטים השיקולים לבחירת מוצר כזה או אחר.
 

3. מילוי טפסי הצטרפות:
לאחר נימוק השיקולים לבחירת מוצר, ובאם המבוטח מקבל את המלצתנו - נמלא עם המובטח טפסי הצטרפות הכוללים מילוי פרטים אישיים ובמידת הצורך מילוי הצהרת מצב רפואי.

המבוטח יחתום על טופס ייפוי כוח אשר מייפה את כוחה של הסוכנות לנהל את המוצר עבור המבוטח אל מול הגוף היצרני.


4. אישור הצטרפות:
באם כל המידע נמסר בצורה מדויקת, לאחר מספר ימים נקבל אישור על הצטרפות המבוטח למוצר הפנסיוני בו בחר.


*הכתוב הינו בלשון זכר אך מתייחס לכל המינים.